Novinky

Mercedes-AMG GLC 63 2019 4MATIC+: Štýlové SUV s génmi pretekára

Mercedes-AMG modernizuje modely GLC 63 4MATIC+. Štýlové SUV a kupé GLC 63 2019 dostanú nový výraznejší dizajn svetlometov a infotainment MBUX s dvoma displejmi s veľmi vysokým rozlíšením ako aj s funkciami a ukazovateľmi špecifickými pre modely AMG vrátane nového inteligentného hlasového ovládania. Ovládanie uľahčujú aj nový volant a dotykovými tlačidlami a tlačidlami špecifickými pre AMG (pod ľavým a pravým ramenom volantu) s výrazne tvarovaným vencom, ktorý veľmi dobre padne do ruky. Výnimočný pocit dopĺňajú na želanie dodávané sedadlá AMG Performance so vzduchovými vakmi, ktoré sa dynamicky nafukujú, aby udržali telo v ideálnej polohe.

Pozri tiež:
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ pokoril rekord Nürburgringu. V akej triede?

štýlové suv kupé Mercedes-AMG GLC 63 2019

Mercedes-AMG GLC 63 2019 4MATIC+ poháňa pravý V8 motor

Špičkové dynamické vlastnosti modelu Mercedes-AMG GLC 63 2019 4MATIC+ a modelu s prívlastkom S vychádzajú zo špičkového motora V8 biturbo s dvoma turbodúchadlami na vnútornej strane valcov. Motor s objemom 4,0 litra a výkonom 350 kW (476 k) alebo 375 kW (510 k, model S) dodáva maximálny krútiaci moment 650 alebo 700 Nm (model S). Zrýchlenie z nuly na 100 km/h trvá modelu GLC 63 4MATIC+ 4,0 sekundy a modelu S iba 3,8 sekundy. Maximálna rýchlosť základného modelu je 250 km/h (elektronicky obmedzená, s balíkom AMG Driver´s Package 270 km/h), v prípade modelu S je to 280 km/h.

štýlové suv kupé Mercedes-AMG GLC 63 2019

Výkon prenáša na vozovku 9-stupňová prevodovka AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, ktorá namiesto hydrodynamického meniča využíva mokrú spojku. Okrem automatického radenia prevodových stupňov stále zostáva možnosť ich voľby aj páčkami pod volantom. Ak je zvolený manuálny režim prostredníctvom tlačidla na stredovej konzole, prevodovka ostane na príslušnom zvolenom prevodovom stupni a nezaradí automaticky vyšší stupeň, keď otáčky motora dosiahnu prah obmedzovača.

Štýlové SUV aj na pretekársky okruh?

Nová regulácia dynamiky jazdy s názvom Dynamika AMG a samosvorný elektronicky ovládaný diferenciál zadnej nápravy umožňujú ešte všestrannejší jazdný zážitok. Charakteristiky vozidla si môže vodič nastaviť voľbou jazdného režimu AMG DYNAMIC SELECT. V ponuke sú režimy „Klzká vozovka“, „Komfort“, „Šport“, „Šport+“, „Individuálny“ a „PRETEK“ (len pre model S). SUV a kupé sú jedinými vozidlami v rámci konkurencie, ktoré poháňa osemvalcový motor biturbo.

štýlové suv kupé Mercedes-AMG GLC 63 2019

O zážitok z jazdy sa stará aj sériový podvozok AMG RIDE CONTROL+ s viackomorovým vzduchovým pružením a adaptívnym vzduchovým tlmením s charakteristikami tlmenia „Komfort“, „Šport“ a „Šport+“, náhon na všetky kolesá AMG Performance 4MATIC+ s plne variabilným rozdeľovaním momentu vďaka elektromechanickej medzinápravovej spojke či vysokovýkonná kompozitná brzdová sústava.

štýlové suv kupé Mercedes-AMG GLC 63 2019

V prípade GLC 63 2019 4MATIC+ SUV a kupé sa sériovo dodávajú pneumatiky s rozmermi 235/55 R 19 (vpredu) a 255/50 R 19 (vzadu). V prípade modelu GLC 63 2019 S 4MATIC+ SUV a kupé sú rozmery pneumatík 265/45 R 20 (vpredu) a 295/40 R 20 (vzadu).

Vysokovýkonné stredne veľké štýlové SUV okrem toho ponúka veľa miesta pre cestujúcich a batožinu, variabilný interiér, rozsiahlu bezpečnostnú výbavu, ako aj vysoký komfort na dlhých trasách, k čomu prispieva aj balík komfortu ENERGIZING.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Čo je však pre nadšencov plnokrvných koní dôležité? S oficiálne odmeraným a notárom potvrdeným časom 7.49,369 minút je Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ (kombinovaná spotreba paliva: 12,4 l/100 km, kombinované emisie CO2: 283 g/km)1 momentálne najrýchlejším SUV na svete na Severnej slučke na okruhu Nürburgring.

Fotky
Mercedes Daimler
Zdroj
Mercedes Daimler
Tags
Zobraziť viac

Dávid Duľa

"Redline once a day keeps the mechanic away"

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Close
Inline
Inline