NovinkyTechnika

Motor Renault 1,7 Blue dCi nahradí jednašestku. Prvýkrát v Kadjare

Renault postupne ale isto nahrádza staršie motory a prichádza s upsizingom, aj keď veľmi miernym. Po benzínovom motore 1,3 TCe, ktorý nahradil starší 1,2 TCe, prichádza s dieselom Renault 1,7 Blue dCi. Označenie “Blue” je v čase extra prísnych noriem v kurze a dostáva ho aj nová jednasedmička. V hierarchii motor Renault 1,7 dCi nahradí podarený a jazdne veľmi presvedčivý motor 1,6 dCi Energy. Čo nové prinesie?

Motor Renault 1,7 Blue dCi poskytne 14 kW navyše

Okrem toho, že zvýšený objem motora lepšie vyhovie požiadavkám emisných noriem, prináša motor Renault Blue 1,7 dCi výkon navyše. Cieľom bolo znížiť emisie oxidov dusíka NOx a oxidu uhličitého CO2. To všetko kvôli emisnej norme EURO 6d. Motor 1,7 Blue dCi vybavili selektívnou katalytickou redukciou SCR spolu so vstrekovaním látky AdBlue. Výkon narástol z 96 kW predchodcu až na veľmi solídnych 110 kW. Krútiaci moment vrcholí hodnotou 340 Nm namiesto 320 Nm.

Pozri tiež:

Nový Mégane R.S zvládne 255 km/h. Ide o najlepší hothatch?

Po prvýkrát nasadia nový motor Renault 1,7 dCi do nového Kadjara, ktorý predstavia v októbri tohto roku v Paríži. Postupne ho skombinujú aj s ostatnými typmi, ako napr Renault Megane alebo Scénic.

Ak sa ti článok páčil, pridaj sa k nám na FB 😉

Fotky
Renault
Zdroj
Renault
Tags
Zobraziť viac

Dávid Duľa

"Redline once a day keeps the mechanic away"

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Close